kapitel 8 - The Beach

 
 
 
 

Förra kapitlet

Hon suckade och vände sig om. Och jag föll i en skön sömn." Cutiee,vakna vi är framme snart" hör jag världens gulligaste röst roppa. Jag öppnade mina ögon och såg Jaden titta på mig. Jag började rodna. " haha...nämen se man på! Neda börjar gilla Jaden" sa Justin och flinade. " käften" skrek Jaden tyst till Justin och tittade på mig och smekte mitt hår. " ok,vi är framme" Justin och Jaden tog på sig sina svarta ray ban glasögon och tog på sig sina luvor och klev ut ur bilen. När Jaden öppnade dörren hör jag redan hur det skrek ute. Deres fans juste. Suckade jag fram. Jag jag kom ut fastnade alla blickar på mig och Carisma dom skrek om vem vi var. En massa blixtar kommer på mig vilken gjorde att jag blev arg. Justin och Jaden tog upp sin hand och gjorde peace mot dom. Sen så sprang han in.Jag gjorde detsamma och såg hur stort hans hus var. OMG! Bieber Bieber vad är det för fucking lyxig hus du har. Ommgg! Det var då något Justin och Jaden inte skulle vilja hända men som ändå hände
____________________________________________________________________________________________
 
Nedas perspektiv
 
De galna fansen hade klättrat in för den stora grinden.Seriöst? Klättra över den enorma grinden? Är dom typ inte rädda för att ramla sen dö? Seriöst,betyder Justin och Jaden så mycket för er? eller de flesta är ju Beliebers som man nu kallar. Ni är bara för crazy. Han är ju bara en helt vanlig människa.Uff....stackars bieber och smith. Ok,Neda tillbaka till verkligheten. Jag tittade upp och såg dom springa mot mig. Jaden,Carisma och Justin hade redan gott in och typ 100 stycken vakter kom springade mot dom galna fansen. " Vem är du? och vad gör du här= är du justins nya flickvän?" hör jag alla fansen som nu stog runt omkring mig. Vakterna försökte att ta bort dom men dom var för många.Jag är rädd.Jag vet inte om jag ska svara eller inte.Vafan kan någon ta mig här ifrån eller? Jag kände hur det blev tightare och tightare."fan!!" skrek jag åt dom fanserna som hade puttat på mig.Ännu en gång gör dom de men denna gången ramlade jag.ajj...det gjorde jätte ont. Jag kände hur ett tår föll ner för min kind.Jag vill bara att någon ska komma och rädda mig just nu.Vem som helst."aajj" skrek jag som hade fått en spark på mitt ben.Jag hörde hur någon skrek akta er.Men jag hade för ont för att titta vem det var.Det blev bara tystare och tystare. Jag såg hur fansen hade öppnat en väg.Och några hollde för munnen.Vad har hänt nu...Jag såg någon med vita supras komma.Han bärde upp mig.Oh my god! Är det han som är min gentleman eller? Nej,det kan inte vara han.Det var Justin.Han bärde in mig i huset och innan dess hör jag hur fansen säger att han aldrig har skrikit på dom sådär.Och att jag var säkert hans flickvän.När vi var inne la han ner mig i soffan och masserade min ben."har du ont?" frågade han mig." ehm..a lite bara" sa jag som skämdes skit mycket.Han fortsatte att massera mig medans jag glor på honom.Min blick bara fastnar på honom.Jag vet inte riktig varför.Vi kanske satt där typ i 10 minuter tills att han började flina och tittade på mig."Vad?" sa jag till honom som höjde på ögonbrynet."Räcker det om jag ger en bild på mig till dig?" sa han och började skratta. Jag började rodna." NEJ! eller jag menar..." " menar vadå? att jag är för snygg att du faller för mig?" sa han. WTF! hur fan kan man tänka sådär. Jag hörde ett par steg på trappan. Jag tittade ditåt och såg Jaden och Carisma dom var väldig nära varandra vilket sårade mig.Jaden började skratta medans Carisma var konstig." Bieber,vi är fucking bästisar och du berättar fan inte till mig att du gillar henne" började Jaden flina fram. Vadå han gillar mig? Han är bara en fucking kille som går runt och ja med tjejer.Fattar han inte att det är han jag verkligen gillar. Justin slog till hans arm löst."Erkänn bara bro" sa Jaden vilket sårade mig ännu mer.Justin gick upp för trappan och Jaden mer.Antagligen för att dom ska snacka om mig nu.Carisma kom och satt sig bredvid mig.Våra blickar möttes.Hon tog ett djupt andetag och sa " vad hände?" sa hon nyss vad hände?" jo,du lämnade mig och sprang in med Jaden" sa jag surt utan att titta på henne."Vad menar du med det?" Hon ska spela dum nu,som om hon inte vet vad jag menar. Hon vet vad jag menar.Hon vet att jag menar att varför hon var med Jaden? Hon som sa att hon gillade Justin." Du vet vad jag menar Carisma Swift" " nej,jag vet inte alls om vad du snackar om" " ok,då ska jag säga till dig,du sa att den du gillar var Justin och inte Jaden,sen så sticker du med Jaden!" Hon höjde på ögonbrynet och skulle precis säga någonting när Justin kom ner och avbröt. Fan Justin måste du komma precis nu? Han kom ner fast han gick vidare till fönstret och drog för gardinen.Han gjorde det för att fansen som skrikte där ute störde honom tror jag..." så tjejer hur vill ni göra? vill ni stanna kvar i natt?" Jag och Carisma tittade på varandra och nickade. " Var e Jaden?" frågade jag honom men snabbt ångrade jag mig att jag ens sa så. " Varför bryr du dig?" frågade han mig retligt. " Därför". " Jadeennn!!! kom ner! Din flickvän ropar på dig" skrek Justin. Jag hoppade snabbt upp och höll min hand framför Justins mun och försökte tysta ner honom. Men då fick jag ont i benen och föll ner. Fan. Jag hade glömt att jag hade blivit skadad i benen. Jag stönade. Det gjorde så ont. Justin bärde upp mig snabbt och la mig i soffan igen. Jag gillar verkligen när Justin bär mig i hans famn,jag käner mig trygg eller? " Vafan Neda varför hoppar du ner när du vet att du är skadad?" Sa han nyss varför? Brydde han om mig? " Ja,för att du skrek till Jaden att jag roppade på honom" sa jag irriterad. " Justin? kan vi få låna ett rum?" sa Carisma som bröt får tystnad. " japp,kom jag ska visa er" Carisma och Justin ställde sig upp och gick till trappen medans jag sitter kvar i soffan och inte kan gå än.. " Kom!" roppade Justin på mig. Jag himlade med ögonen. " Har du glömt? eller försöker du spela dum? Jag är fkn fortfarande skadad!".Han suckade och kom fram till mig." Vad gör du?" frågade jag honom." Vad tror du? oroa dig inte.Jag ska bara bära upp dig för trappan och upp till ditt rum" Jag nickade. Han bärde upp mig och gick till trappan där Carisma stog. Han tittade surt på mig. Jag viste varför. För Justin bär mig." Här är ert rum" sa Justin och la mig ner i sängen. " Tack" Sedan gick han ut ur rummet och lämnade mig och Carisma kvar i rummet.Det blev tyst i 5 minuter kanske? När Jag inte orkade mer och sa " Varför är du arg?" frågade jag henne. Hon gav mig en blick,en blick som tydde Varför-jag-är-arg?. Hon svarde inte. " Cawi,Varför svarar du inte?" sa Jag igen. " Vill du veta varför jag är arg?" " ja." " då ska du få veta,varför är du och Justin jämt tillsammans? varför? när du vet att jag gillar honom?" sa hon." ok,jag erkänner att jag har varit med Justin men du kan inte säga att du inte har varit med JADEN! " skrek jag åt henne för att visa hur arg jag är. En tår föll snabbt ner för  min kind. Varför måste jag vara så känslig just nu?. Carisma kom gående mot mig. Han satt sig bredvid mig och kramade om mig. " Vi är ändå bästisar för alltid eller hur? vad som än händer" jag nickade och kramade om henne." Men vet du vad?" " vad" svarade jag. " bästisar hjälpar alltid varrandra eller hur?" jag nickade igen."vad ska vi hjälpa varandra?" "du hjälper att gå på gång med Justin och jag hjälper dig med Jaden,deal?" " ok,men vi får inte ljuga för varandra något ok?" sa jag och denna gången var det hon som nickade.
 
Justins perspektiv
 

Tjejerna viste inte att jag och Jaden hörde deras lilla tjej snack. Jag skrattade lite när jag hörde att dom två bråkade om mig och Jaden. Men de som sårade mig var att det var Carisma som gillade mig och inte Neda. På något sätt gillar jag Neda.Hon är snygg,het,söt,vacker och rolig.När jag var med Neda kände jag mig lycklig och rolig. Ingen någonsinn har fått mig att känna sådär.Jag vände mig om till Jaden och tittade på honom.Han var en aning ledsen.På något sätt var han de. Jag frågade honom varför men han svarade inte.Neda gillade Jaden.Vilket sårade mig...Men Jaden verkar glad när Neda sa att hon gillade Jaden.Tänk om han också gillar Neda...Ok Justin,tillbaka till verkligheten. Jag gick in i mitt rum. Det var ganska sent. Jag la mig ner i sängen och korsade armarna på bröstet och tittade på taket fast än det var mörkt. Jag la där kanske i 2 timmar? eller kanske bara 1 timma? men jagkunde fortfarande inte sova.Så jag bestämde mig för att gå till stranden som ligger en liten bit bort från mitt hus.Nu kan jag göra de eftersom det är sent och ingen är ute. Jag tog på mig mina svarta supras och en skinn jacka samt min keps om det nu finns någon så kan kepsen iallafall kanske rädda mitt liv. Jag tog bilnycklarna och gick försiktigt ner för den långa trappen för att inte väcka dom andra som sov.
 
Nu är jag framme vid stranden. Jag parkerar min bil en liten bit bort från stranden. Eftersom jag ville gå dit,det är ändå en liten bit. Hur mycket är klockan igentligen? Jag tog upp min mobil som jag hade  i min skinn jacka. 02.37. Shit. Det är redan så sent. Jag fortsatte att gå vidare till stranden då jag såg någon sitta där.En tjej. Hon hade håret uppsatt i en hästsvans.Hon bara satt där och stirrade på någonting ute i havet. Jag gick fram till henne då jag såg att den inte var vilken tjej som helst. Utan det var Neda.Hon vände sig om och gav mig en blick som tydde vad-fan-gör-du-här-och-nu-?. " Vad gör du här  nu?" frågade hon mig. What`? ska hon fråga mig? jag borde fråga henne varför hon är här så sent specielt när hon är tjej också. " Vad gör du här?" frågade jag henne. " Jag kunde inte sova så jag smög ut och hittade denna stranden" Jag nickade som svar. Jag såg hur hon började att skaka.ja,hon fryser.Hon huttrade till och kramde om sig.Jag himlade med ögonen och kramade om henne." Vadfan gör du?" sa hon som snart skulle frysa ihjäl sig. " Vill du frysa eller vill du ha det varmt?" Hon nickade och kramade om mig. Jag gillar när hon gör det. Vi kanske stog där i 1 timma och kramade om varann medasn båda två tittar ut mot havet. Det var då hon frågade mig någon ting som jag började bli arg av. Vafan,varför bryr hon sig?
_____________________________________________________________________________________________
Jag vet att jag inte har skrivit på länge.Sorry... Men nu har kapitlet kommit! Vad tycker ni? Kommentera<3
 

Kommentarer
Snäälllaa säger:

ooommgg!! snälla snälla kan du lägga upp nästa kapitel idag? jag vill veta vad hon sa till Justin. Jag blev jätte glad när du publicerade kapitel 8!!!

Svar: jag kanske kan lägga upp nästa kapitel idag..kanske :)
cicci

2013-07-23 | 14:50:47
mariaaa säger:

meerrraa!!

2013-07-23 | 21:33:07
anna säger:

omg bästa novellen hittils!! älskar den!! meer!

Svar: Tack!
cicci

2013-07-24 | 16:08:16
Anonym säger:

jag tror att hon frågade något som sårade honom. Eller något sånt sen så tror jag att dom kommer att kyssas och bli kära! Men din novell är bäst! mer!!!

Svar: haha! det får vi se på nästa kapitel! :)
cicci

2013-07-24 | 17:35:30
Elin Brolin | Foto och mode. säger:

sv: Tack så mycket! Klänningen är köpt på VILA, för ca 599:- :)

2013-07-24 | 17:46:42
Bloggadress: http://www.elinbrolin.webblogg.se
Alice säger:

Hej jag vill gärna göra länk byte!! :)

Svar: ok,gör du först skriv till mig när du är klar så gör jag :)
cicci

2013-07-25 | 18:17:49
Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se
linah brown säger:

så braaaaa

Svar: Tack för att du läser min novell och tack för att du gillar den! :)
cicci

2013-07-27 | 04:36:38
Bloggadress: http://broownskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback