Justins real dream girl - kapitel 3

Förra kapitlet
 


jag såg henne! hon som var i flyplanen med mig! när jag såg henne gav jag henne kyss i handen! jag vet inte varför utan det bara kom. När konserten var slut, väntade jag i ett rum bakom scenen. Jag ville se vem som blir den lycklige. När jag hörde att dörren öppnades såg jag tjejen. Varför var det just hon? nu har vi träffas 3 gånger så nära. Nu när hon blir min assitent kommer vi att träffa dagligen.
Jag fick en konstig känlsa för henne. Jag började fråga henne
- ehmm! Hej! vill du bli den lycliga tjejen frågade jag henne.
- JA! eller jag vill men jag kan inte svarade hon. När hon sa så,så kände jag en känsla, en känsla som gör att jag får ont.
- Men varför?
- Jo mina vänner, jag kan inte bara lämna dom.
Jag visste inte vad jag skulle göra, jag ville bara behålla henne. Hon är ju så söt
Plötsligt kom jag på en ide, hon kan väl ta med hennes vänner? då har jag ju många assistenter.
- Men dom kan ju följa med sa jag snabbt.
_______________________________________________________________________________________________________
Nedas perspektiv

OMFB! Justin Bieber frågade mig om jag ville bli hans assitent och att jag kan ta med mina vänner! omg, ingen av mina dagar kan vara så här bra. Jag fick en känsla i mig när han sa sådär. Den känslan har jag aldrig fått förr.  Jag vet inte riktigt vad det var för känsla. En känsla som gör att jag vill ha honom.
Efter när han hade sagt så sa jag
- mm.. jag vet inte riktig, men jag kan fråga dom medans jag skämdes.
- ok! jag kan väl få ett svar imon? här skicka ett sms till detta numret. Men lova att du inte ger till någon annan! annars kommer det bli kaos!
- ehm. ja jag lovar! sa jag med ett väldig glad röst. Jag tror att han också märkte det.
- jag hoppas att det blir ett " ja " i smset.  Sa en kille med världens sötaste röst och det var klart Justin.
jag bara stirrade på honom så länge jag kunde eftersom det kanske kommer bli ett " nej" i smset, då kan jag inte längre se honom så här länge och sista gången jag är i ett rum tillsammans med honom.
 Efter de tog hans vakter mig ut och lömnade mig ute vid bak dörren så att ingen kunde se mig. När jag kom ut var inte Carisma och dom där så jag gissade att dom gick tillbaka till hotellet. 
***
När jag precis öppnade dörren så satt alla i sängen. Carisma och Jasmina väar röd i ögonen, jag märkte direkt att dom hade gråtit, men varför. Jag satt mer ner i bredvid Carisma och frågade varför hon hade gråtit. Alla började titta på varandra med en konstig blick jag märkte direkt att dom att dom hafde planerat något. A lla örjade komma närmare mig och dom puttade ner mig i sängen och började kickla mig . Ymi gick ner i köket och kom upp med en stor vagn fullt med chips,dricka,godis och såna saker som man festade med. Jag började skrika "SLUTA" och dom började sluta att kickla mig. Jag satt upp och stirrade på vagnen . Med en blick som betydde " vad är det här? och vad ska vi ha alla dessa saker till?" Ymi svarade 
- vi ska ju fira att du ska bli Justins assitent eller?  Vi har köpt allt detta för att vi ska ha en jätte stor fest för att fira  att vår bästis ska bli Justin Biebers assitent och få träffa honom varje dag.
- mennar ni allvar? OMG! jag älskar er!!! man kan inte ha bättre bästisar sa jag med ett jätte jätte glad röst, jag började nästan tappa tårar.
Jasmina började gråta och alla skrek åt henne 
- jas!! du skulle inte gråta framför henne!!! skrek Catarina  åt Jasmina
-  Förlåt! jag kunde inte bara holla mig! hon ska ju lämna oss! hon kommer inte att vara med oss mer vi kommer att tappa kontakten sen så kommer jag att förlora en sådant bra bästis!! skrek Jasmina åt Catarina.
Jag började skratta, och alla började titta på mig med en blick som betydde " vad var det roliga? " jag svarde direkt att det inte var att Jasmina grät och sa sådär! Jag förklarade för alla hur det gick till när jag var  med Justin:
- du menar inte allvar Neda sa Carisma till mig med ett väldig allvarlig röst
- ja! ni kan hänga med sa han! det är bara om ni vill sa jag
-  JAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! svarde alla samtidigt! dom skrek åt mig så att jag blev rädd.
- men då smsar jag honom imorgon, men nu har vi ju en hel vagn full av goda saker så ska vi inte njuta av det eller? Det betyder att vi ska ha fest för det!
Alla tog en varsin flaska öl och börja hoppa omkring i rummet med den. Carisma hoppade på sägen med en flaska öl i handen och sa:
- Jippieee!! imorgon ska jag träffa Justin Bieber!! jag kommer att få träffa honom varje dag!! åå vad jag är glad.
Jag är också glad, jag är jätte glad. För att jag ska få träffa honom igen imorgon!!
***
 
Justins perspektiv

Kl är 11.00, jag satt i soffan och kollade på TV. Plötsligt hörde jag något vibrera bredvid mig. Jag tittade och det var min mobil, jag hade fått ett sms. Jag undrade först vem det va. Det är sällan att någon smsar mig, dom brukar bara ringa. Då kom jag ihåg att tjejen vid namn Neda kanske har smsat mig. Jag tittade på smset med en okänd nummer 073582499. Jag öppnade smset och det stog:
" Hej! det är Neda, jo jag tänkte säga att alla ville hänga med, klart vill jag också!"
Ett litet leeande spreds på mina läppar och jag svarade " ok! men kan vi träffas alla ihoppa imorgon? i flygplatsen kl 9.30? jag glömde påmina att vi åker imon."
Efter när jag hade skrivit smset och skickat iväg så tog jag en klunk från min coca cola som jag har i handen.Efter en minut vibreade min mobil igen och jag hade fått en sms. Jag öppnade den och det var samma nummer som skickades 073582499 det var antagligen från Neda, i smset stog det:
" ok! vi ses! :)" Ett ännu gladare leende spreds på min läppar. Efter att jag såg smset kändes det skönt i min kropp.
 
Nästa dag
 

Nu är klockan 9.25, det är 5 minuter kvar tills att vi ska gå in till planet. Men ännu är Neda och dom inte här. Jag känner mig oroligt, jag vet inte riktigt varför, det är kanske för att jag verkligen vill att Neda ska följa med. Där är dom, dom kommer med ett springade till mig och Neda säger
- Hej! är vi sena? med ett blygt röst antar jag.
- Nej då! ni kom mitt i prick. Plötsligt såg jag en annan flicka bakom Neda, Hon var sjukt snyggt! jag fick en konstig känsla för henne, precis som den känslan jag fick när jag så Neda första gången.
Hon var hur snygg som helst, man kan inte beskriva hur snygg och vacker hon var. Jag gick fram till Neda och frågade om hon kunde presentera sina vänner för mig, jag såg att hennes vänner var glad att få träffa mig. Antagligen var dom också en Belieber.
- Neda, ska du inte presentera dina vänner för mig? sa jag med ett skratt.
- jo förlåt, jag glömde här är Ymi,Catarina,Jasmina och sist Carisma.
Carisma heter hon, vilket vackert namn. Nu vet jag vad hon heter.Jag kände mig glad, men jag visade det inte utan jag var bara vanligt. Ett röst hördes högt över hela flyplatsen " planet till Los Angeles landar om 5 minuter" Då viste jag att vi skulle gå in.
 
Nu sitter vi i flygplanen, denna gången åker jag i en speciel flygplan för berömda personer. Jag sitter åt höger där det fanns två platser, Neda och hennes vänner sitter vid vänster. Jag stirrar på Carisma hela tiden.Jag vet inte riktigt varför, men det kom bara att mina ögon vill stirra på henne hela tiden.
***
" flygplanen landar i Los Angeles om 5 minuter" hörde jag någon säga. Jag öppnade ögonen och  såg att det var en personal. Scooter sa till mig att jag ska ha en Believe Tour om två dagar här i Los Angeles. Jag nickade som menade " okej". Flygplanen har landat, när jag gick ner för flygplanens trappa så såg jag massa med Beliebers som redan stog där och roppade på mig när de fick syn på mig. Jag hörde hur de skrek " JUSTIIIN!!! I LOVE YOU!!" Det var så många Beliebers där ute så jag sa först " OMG!" efter när jag såg att alla började gråta så roppade jag " I LOVE YOU TO!" efter när jag så såder så började dom skrika ännu högre. Ibland gillar jag faktiskt när mina Beliebers gör så där, men ibland vill jag att dom bara ska lämna mig i fred en stund.
 
Nu var det ganska sent. Det var runt 3 på natten. Antagligen är det inga hoteller som är öppet,plus att det är långt härifrån. Jag hade några huser här i Los Angeles. Jag såg att Neda och hennes vänner var trötta så vi gick till mitt närmaste hus. Jag sa åt dom att alla ni kunde få en egen rum,huset var ganska stort så det var många rummar, men de ville inte de sa att de klarade sig med ett rum för de ville snacka med varandra under natten.
 
Jag hörde hur de skrek i deras rum. De skrattade och skrek. Jag var nyfiken och knackade på deras dörr. Det tysnade till och jag hörde någon säga
- kom in! Jag öppnade dörren och gick in, jag såg att vart enda tjej hade en kudde i sin hand, så jag gissade att de körde kuddkrig.
-Förlåt, stör vi dig?
 sa Neda med ett jätte gulligt röst.
- Nej då! jag tänkte också fråga om jag fick vara med?
- ehm, ja självklart.
Jag sprang och tog en kudde och vi började att kriga. Neda slog Carisma att hon ramlade på mig och nu så ligger hon på min mage,vi stirrar på varann. Våra ögon bara stirrade på varann. Vi låg kvar hon gick inte upp och inte jag heller. Plötsligt så avbryte Neda oss och sa
- hur gick det? förlåt Cawi om jag slog för hårt! Och förlåt Justin!
- Nej det är ingenfara svarade jag. Det spreds ett litet leende på hennes läppar som antagligen betydde " ingenfara".
Den bästa känslan någon sinn jag har haft när hon låg på mig och när vi stirrade på varann. Den var så skönt att jag ville att tiden skulle stanna där, när hon låg på mig.....
_________________________________________________________________________________________________
vad tyckte ni om denna kapitlen? Vad tror ni kommer att hända efter? kommentera<3
 
 
 
 

Kommentarer
biebersfru säger:

jättebra mer

2013-06-12 | 11:34:44
Bloggadress: http://justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback