Kapitel 3 - The Party

Förra kapitlet
 
Jag gick in i klassrummet och såg att det var en ledig plats bredvid Neda. Jag gick dit och satt mig. Jag såg att hon holde för sin arm,det var en blåmärke där. " Förlåt" viskade. Jag skrivde på en papper " Ajabaja på dig Justin,varför skadade du Neda? ajabaja" Hon började skratta och allas blickar var på oss. Ringkloackan ringde och det var rast. Neda gick ut och jag följde efter henne. Hon gick till sitt skåp och jag tog chansen medans ingen var där kramade jag henne. " vafan gör du" sa hon till mig " jag ville bara krama dig".......
______________________________________________________________________________________________
 
Nedas perspektiv

" Vafan gör du" sa jag till justin när han kramade mig. " jag ville bara kram dig". Jag blev rödd om kinderna. Det var en skön känsla när han kramade om mig,men jag puttade bort honom och gick därifrån. Jag kände hur han sprang efter mig,jag sprang också,jag sprang de snabbaste jag kan. Men han var snabbare och tog i min arm. " vad vill du mig? kan du inte bara låta mig vara?" svarade jag med en allvarlig röst. " Jag tänkte bara fråga dig om 2 dagar allso lördag är det en stor fest hos Ryan min kompis,jag undrade om du ville komma.What The Fuck? Frågade just den världskända personen mig? om jag ville gå på fest hoss han? Eller jag menar hans kompis. Precis när jag skulle säg nej så kom två tjejer mot oss. Det var Miley och Carly. " är hon bjuden men inte vi Justin?" sa Miley med en äcklig röst. " ja,eller hur?" sa Carly. " Jo vist! bara ni två slunta bete er som små ungar!" sa Justin till dom. " Så förresten Neda,kommer du?" frågade Justin mig. Jag viste inte vad jag skulle säga,men när jag såg att Carly och Miley stog med öppen mun där efter att Justin sa sådär till dom så svarade jag " ja självklart,om Carisma också får komma" sa jag. " japp,jag tänkte just ändå säga att bjud gärna med Carisma" ett litet leende spreds på min läppar.
Jag vände mig om och skulle gå när jag såg att Miley gjorde ett min till mig som betydde " du ska få se". Jag brydde mig inte så mycket om det utan fortsätte att gå. Jag hörde ett " pling-pling" i min fick som lät. Det var min mobil. Jag tog upp den och såg att jag hade fått 1 sms. Jag öppnade den och såg ett okänt nummer. Det stog " Spara mitt nummer! fick ditt nummer från Carisma. Plus du är snygg i den dära tröjan. :) " jag skrattade  lätt för mig själv." ok :)" svarde jag tillbaks. Varför ens svarade jag ens så där? ok,han är verkligen JÄTTE snygg om jag ska erkänna. Men han är inte killen jag vill ha. Jag kan kanske kan ha sex med honom 1 gång. Men bara för skojskull.Om jag ska erkänna för mig själv är jag och Carisma riktiga badgirls. Sen när vi flyttade hit så har vi inte gjort något bad än. 
 
***
 
Skol dagen är nu slut.Jag ringde Carisma och frågade var hon var." Hej! var e du någonstans?" " Jo,här vid pakeringen,här var vi har pakerat våran bil kom hit." "ok". jag gick mot utgången och såg Justin med sina vänner vid hans bil. WoW! han är verkligen rik! kolla in hans bil. Jag smygde försiktigt förbi för att han inte ska se mig. "  NEDA!" hörde jag någon roppa  mig. Jag vände mig om och såg Justin sprinagde mot mig. " Vill du att vi kommer och hämtar er på lördagen?" " Nej,det behövs inte.Vi klara oss dit. Kan du inte sms mig var addressen är? Nu när du ändå har mitt nummer?" sa jag till honom. " klart jag kan.Jag kan sms dig varje dag om du vill" '2 eh..Nej tack!"... Jag fortsätte att gå. Jag såg Carisma stå vid vår bill." Äntligen.var har du varit? det var 40 minuter sen vi snackade i mobilen." " jag snackade med någon". Jag hoppade in i bilen och såg att hon himmlade med ögonen och hoppade in i bilen. När jag hållde på att köra så frågade hon " Med vem snackade du med?" " med Justin Bieber" svarade jag. " vadå???" den här gången tittade hon på mig så att jag nästan blir rädd. " vad? han bjöd mig på en fest,du med" " Bjöd han dig på en fest? när? hur? och Var?" " ta det lugnt! det är väl inte första gången någon bjuder dig på en fest!" " nä det är det inte,men det är Justin Bieber som bjuder." Jag himmlade med ögonen och tittade på henne medans jag körde. Hon var jätte glad. Jag slår vad om att hon har börjat gillat honom. " förresten vi ska på festen på lördag,denna lördag.".Hon svarde mig inte utan bara nickade. Jag hörde hur hon skrattade för sig själv. När vi var framme så gick vi in i huset. Idag lagade vi ingen mat,för ingen av oss hade lust att äta så vi skippade det. Jag gick in i mitt rum,öppnade min WIC och letade fram ett par mjukis och en vit linne. Nu låg jag i sängen,kl var bara 17:00. Jag viste inte vad jag skulle göra. Jag tog upp min mobil och loggade in i Facebook. Ingen ny nyhet. Jag loggade ut och loggade in i Instagram. Jag laddadet upp en ny bild på mig och mina 3 bästisar. Jag hade inte bara Carisma som bästis. Jag hade också Cicci och Ymi. Men dom bor inte här i Startford. Vi umgås inte lika mycket sen när vi slutade 8:an. Bara jag och Carisma hade det. Men ibland så ringde vi varann. Jag brukade ringa till Cicci. Vi snackade alltid i 1 till 2 timmar med varnn. Ymi ringde jag inte så ofta. Efter 5 minuter fick jag en likes på bilden från Justinbieber. Va? justinbieber? Jag tryckte på mina följare och såg att jag hade fått en ny följare det var Justin. Jag blev faktiskt glad. Jag fick ett sms det var från Justin. Jag öppnade den och såg " Hej" vad gör du?" jag ignornerade det. Jag tittade på klockan. Jag var trött och sovde en liten stund.
 
" knock.knock" hörde jag någon knacka på dörren. Jag öppnade ögonen och tittade på klockan som redan visade 23:5 " kom in" sa jag. Carisma kom in med massa olika klänningar. " Neda hjälp mig! vilken klänning ska jag ha på mig inför festen?" " hm.. jag tycker att du ska ha på dig den dära svarta klänningen." "Sure" Vilken klänning ska du ha på dig?" " jag vet inte" " vadå du vet inte,kom jag hjälper dig". Sa hon. Jag nickade och hon gick mot min WIC. " Denna vore perfekt!" " ok,för din skull,jag har aldrig haft på mig den sen jag köpte" " då är det bestämt! Du har denna svarta klänningen och jag min svarta!" sen så gick hon mot dörren för att gå ut. " vänta" hon vände sig bak och tittade på mig " mm..?" " du gillar Justin eller hur" Hon svarade inte hon leede bara. Hon blev rosa i kinderna. Hon skämdes. Sen så gick hon och stängde dörren.
 
( Nu är det Fredag kl. 20.00 ) 
 
Snart ska jag gå till Festen den började kl 21:30. Jag sms Justin och frågade vad adressen var. Efter de gick jag in i min WIC och tog fram kläningen jag skulle ha på mig. Ska jag verkligen ha på mig denna klänningen? är den inte för överdrivit? men den var ju sjukt snygg klänning. Jag valde att jag skulle ha på mig den. Jag gick in i min toa och tog på mig klänningen. Den passade mig perfekt. Jag sminkade mig och fixade mitt hår. När jag var klar tyckte jag själv att jag var jätte snygg när jag speglade mig.Jag tittade på klockan som redan visade 21:02. Wow vad tiden går. Jag tog på mig mina klackskor och gick ner för trappan. Jag såg redan att Carisma redan hade på sig sin klänning och redan var redo att åka till festen. " är du klar Cawi?" när hon vände sig om så sa båda två samtifigt " WOW" " du är så snygg idag Neda" sa hon till mig. " Tack,du med!" " ska vi gå?" frågade hon. Jag nickade och vi gick mot bilen. Vi närmade ett hus. Musiken var jätte högt. Vi gick in i huset och såg massa med personer dansade. Jag gillar festen. Jag och Carisma gick djupare in. OMG!! jag såg Justin. Han stog i ett hörn och snackade med sina kompisar. Han var jätte Snygg idag! Han ska jag få idag.
 
Justins perspektiv
 
Festen hade börjat. Jag och Ryan och klar Chaz stog vid ett hörn och snackade. Jag tittade jämt på klockan och undrar när kommer Neda och Carisma? jag skulle vilja se hur dom två tjejerna ser ut på en fest. Fuck. Miley och Carly är här. " Hej, Justin.....vill du ha mig idag?" frågade Miley mig medans Carly gick vidare till Ryan. Dom båda är snygga idag. Eller jag menar alltid. Fast inte den smaken jag gillar. Miley var väldigt full och hängde på mig. " Juuusstiiin.. varför svarar du mig inte? vill du ha mig? jag vill bara ha dig idag.........." "rhm.. inte idag" sa jag med den sötaste rösten jag hade så att hon inte skulle bli arg.
Miley hade på sig en svart top och en svart kort kjol som gjorde att hon blir sexigare
Carly däremot hade hon på sig en svart leggins och en svart top sen så en loepard kofta över. Hon var också jätte sexig i den.
Dom båda var så sexig idag,jag ville ligga med Miley idag. Men det var inte hon jag längtade efter. Jag vill ha Neda eller Carisma idag. Mest Neda hon som var så snygg. Jag tittade engång till på klockan och suckade. Jag tittade lite runt och såg Neda och Carisma stå på dans golvet och dansade. Runt dom hade redan några killar komit. Neda var hur snygg som helst eller sexig. WOW! jag har aldrig sett henne så sexig. Carisma också. Fan! va dom var sexig idag. Neda,Neda är mitt mål idag. Hon ska jag ligga med idag.
Dom båda hade svarta klänningar. Nedas klänning var vacker och sexig. Jag kan säga till mig själv hur många gånger som helst hur snygg hon var. Jag såg att hon var väldig full,jätte full. En kille kom och drog henne till soffan. Han låg nu över henne. Jag hörde hur han skrek och försökte putta bort honom. Jah gick fram till killen och slog till honom att han nu låg medvetlös i golvet.Jag bärde upp henne till mitt rum där jag brukade sova. Jag la henne i min säng och tittade en stund på henne. SHIT. Hur kan det finnas en sån tjej som är så snygg?
Jag lät henne ligga där en stund medans jag går och tar en dusch.
 
Nedas perspektiv

Jag vaknade och såg att jag låg i någons säng. Jag tittade runt och ingen var här. Jag såg en toalett. Jag gick dit.Precis när jag skulle öppna dörren så öppnade dörren och jag föll ner på golvet. Jag såg en kille gå ut i duschen med en hannduk lindrat runt midjan. Det var Justin. Jag tittade på hans nakna kropp. WoW....han var ännu snyggare utan kläder! hans kropp var hur sexig som helst.
 en sån kille vill jag lägga med.Jag tittade upp och möttes hans bruna ögon. " jag viste att du skulle gilla det här" skrattade han medans han sa det. " Skulle du vilja vara med mig inatt?" frågade jag honom och bet i underläppen för att kunna se sexigare ut. Han nickade. Jag upp till sängen och stryckte över mitt hår och tittade på honom med en blick som betydde " kom".
Han kom upp isängen och slickade hans läppar vilket gjorde att han såg sexigare ut.
jag kröp närmare honom och drog i honom så att han nu låg över mig.
Han kysste mig och det blev till hångel. Jag puttade på honom hårt att jag ny låg över honom.....................................
____________________________________________________________________________________________
ojoojjj....vad kommer att hända med Neda och Justin? kommer dom att ha sex? och var är Carisma? 5 kommentarer för nästa kapitel <3
 
 
 

Kommentarer
maria säger:

omg! jag bara älskar din blogg! jag tror att Neda och Justin kommer att ha sex! :)

Svar: haha...Tack!:)
cicci

2013-06-24 | 15:37:03
Nada säger:

Jag tror oxo att Neda kommer att ha sex;-)

2013-06-24 | 15:43:49
cecilia säger:

Din novell är as bra :-P

2013-06-24 | 15:48:18
Linn säger:

sv; i menyn då eller? =)

Svar: Spelar ingen roll :)
cicci

2013-06-24 | 19:18:09
Bloggadress: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Linn säger:

sv; okej. men jag länkar dig i meny direkt. =)

Svar: haha.ok! :)
cicci

2013-06-24 | 22:13:22
Bloggadress: http://juustanordinarygiirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback