Kapitel 11 - Awkward.

 

Förra kapitlet

" Det är en tjej som får komma upp på scenen med justin på varje konsert han har" sa Kenny. Jag nickade. aha så one less lonely girl är så." Justin du ska på scen om 2 minuter så för bred dig" roppade Scooter. " okej" " ni kan följa med mig" sa Kenny och jag och Carisma följde efter. Vi gick förrbi några korridorer och till sist kom vi till en dörr. Den var liten. Han öppnade den. Min mun formades till en O. Samma Med Carisma. " vist är det coolt?" sa Kenny och jag nickade. Det var enormt och Detvar redan hundra tals människor inne. Jag och Carisma fick en plats. Platsen var längst frame så man fick stå. Kenny lämnade oss där. Efter bara 30 sekunder var det hur trång som helst. Alla fansen eller som man kallar Beliebers tränger sig bara för att få stå så nära scenen som möjligt. Varför de? Alla kan ju se Justin. Plötsligt släcks alla lampor och det blir helt mörkt. Ungefär 2 minuter kommer Justin in flygande med vingar. Han såg verkligen ut som en ängel. Han började sjunga All around the world.
Efter typ 1 timmas skrikande frågande han " were can i find my One Less Lonely Girl?" Och alla ba skrek. " Me!!!" Hans dansare tog fram en stol med en massa högtalare. Är det där tjejen ska sitta? Coolt.
___________________________________________________________________________________________
 
Carismas perspektiv

När Justin hade sjungit halva låten typ kom en tjej fram. Hon stog där i scenen helt stel. Justin kom fram till henne och tog tag på hennes handled och förde henne till stolen. När hon hade suttit sig såg man hennes ansikte väl. På alla skärmar var hon med. Hon var söt,snygg och vacker. " Whats your name sweetheart" frågade Justin henne. Man hörde inte vad hon sa förrens Justin pressenterade henne för alla. Hon heter Vannesa Hudgens. Efter att Justin har presenterat henne för alla gick dom två in. Eller bakom scenen som man nu säger. Efter en liten stund kommer Justin ut igen och fortsätter med sin konsert. Jag tittade på Neda som verkade må illa. " hur är det Neda?" frågade jag henne. " inget jag mår bara lite illa,jag tror att jag ska gå in följer du med?" Jag nickade. Vi fick tränga oss förrbi det var ganska svårt men vi klarade det. När vi kom till den lilla dörren öppna vi den. Vi gick igenom alla korridorer.
 
 
 
 
Nu sitter vi inne i rummet och som tur finns det en soffa här. Neda gick direkt till den. Efter ett par minuter sommnade hon. Jag satt där och hade hur tråkigt som helst. Det var då Jaden räddade mitt liv. Han frågade om jag ville hänga med honom ut och ta en sväng. Jag nickade och vi gick. Innan jag gick slängde jag en blick på Neda hon hade sovit. Då menar jag att hon håller på att drömma om en massa saker :). " ska vi gå in här kanske?" frågade Jaden mig. Vi stog nu framför en enorm kläders affär! Jag har alldrig sett eller hört talas om denna enorma kläders affären. " Bara VIP personer får gå in" Sa Jaden. " Betyder det att jag inte får komma in?" Jag gjorde en ledsen min. " Vad har du mig till för? Är inte Jaden Smith någon VIP person eller?" Sa han och höjde på ena ögonbrynet så att hans vackra rynkor syndes. Det kanske låter lite fel, men dom e faktiskt vackra eller faktiskt sexiga. " jo,Jaden Smith är en VIP person, om du nu är det kan du ta mig in eller?" sen så gjorde jag hundvalpsminen, och det hjälpte faktiskt.  Han suckade,nickade och mumlade ut något jag inte hörde men det är säkert något om mig. När vi stog framför den enorma dörren kom en person ut. När han såg Jaden och mig öppnade han dörren på direkten och vi gick in. När vi gick in var det inte bara vi som var här inne. Det var flera andra kända personer som Jadens familj, Ariana, Austin, Cody. Jag kan inte fatta att jag har sett Ariana och Cody! Jag älskar deras låtar! Jag är en sådant lycklig flicka som råka gå i samma skola som Justin Bieber och Jaden Smith! Först kunde jag inte tro att jag går i samma skola som dom två. Nu,nu när jag är i samma rum med Cody och Ariana. Jag glömde berätta att här inne är det enormt. Lyxikgt och bara kläder som kändisar har på sig! Just då ser jag en flicka springa till Jaden. Dom kramades och Jaden blev helt plötsligt glad. Vem e hon? Känner hon Jaden? Jag gick närmare dom och flickan vände sig snabbt om och tittade på mig. Då såg jag att det var Willow. Aww...hon var söt och hon är typ den ända trettonåringen som sjunger så bra! Man kan typ säga att hela Smith familjen är känd. Bredvid Willow stog hennes föräldrar. Omg Will. Han är den bästa skådespelaren jag vet. Bredvid honom stog en snygg kille. Wa? omg,han e snygg. Fast vem e han? Hans ögon,hans hår åå... Här i Kanada finns det verkligen snygga killar. Jag skade bort tankarna.
 
Nedas perspektiv
 

Jag vaknade och såg någon tjej sitta en bit bort från mig. Är det inte tjejen från OLLG? Jag gick upp och gick till henne. Hon vände sig om och tittade på mig. " oj,förlåt väkte jag dig?" " ehm.. nej" svarade jag bara. " vad gör du här inne?" frågade jag henne men ångrade mig snabbt efter att jag frågade. " ehm... Justin sa att jag skulle vänta på honom här" Jag nickade som svar. " Är du också en Belieber eller?" frågade jag henne för hon verkade gilla honom jätte mycket. " Ja, han är den bästa personen någonsinn!" Wow... Denna tjejen verkar gilla honom mer än vad jag trodde. " Vad gillar du med honom?" " Hans leende,läppar,hans vackra ögon,Hans KROPP!" ja,ja juste hans kropp. Den e perfekt. " Ja,jag vet hans kropp är perfekt!" svarde jag. " Tycker du också de? har du sett dom?" " ja " Nej, Omg varför sa jag ja för? tänk om hon fattar att jag har legat med honom? " Va? jag har bara sett på bilder! E dom finare på verkligheten?" Jag nickade försiktigt just då hörde jag hans röst... " Så du tycker att min kropp e perfekt ha Neda?" frågade Justin som flinade och hade höjt på sitt ena ögonbrun. Han kom in shirtless. Vilket fick mina ögon att fastna på hans kropp. Jag skakade bort tankaran snabbt och kände hur det brändes på min kind. Fan också. Vad skämmigt. Awkward........
___________________________________________________________________________________________
Ja, då kom kapitlet jag lovade er att komma. Så kommentera <3
 

Kommentarer
jasmina säger:

jättebra cicci!! en fråga: hur gör du dina bilder```???

Svar: Taaaack Jasminnaaa! jag gör mina bilder genom Gimp! :)
cicci

2013-09-01 | 22:49:47
Bloggadress: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se
Anonym säger:

OMB! längtar till nästa kapitel! Jag måste säga din novell till alla mina vänner! Din novell är bara bäst :)

Svar: Tack för din fina kommentar<3
cicci

2013-09-02 | 20:18:00
Anonym säger:

Såååååå bra!!!!!!! Länktar tills nästa kapitel. Har du någon tidsplan när kapitlena kommer publiceras?

Svar: Tack :) nu tänkte jag ha typ varann dag, men det kan hända ibland att jag inte kan publicera den dagen jag ska! Men jag gör mitt bästa :)
cicci

2013-09-02 | 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback