mitt rum

Hej!
jo! som ni vet är jag en beliber. eller jag blev en beliber för typ några dagar sedan.
 
idag så åkte jag till Angered och köpte två justin bieber tidnngar :)
jag var väldigt glad när jag köpte tidningarna.........
oj! jag glömde att berätta att neda och carisma var hos mig ^-^
då sa dom till mig att vi sätter upp justin bieber affischerna, och då gjorde vi det!
när det var klart blev jag änu gladare! mitt rum typ förendrades helt.
:))
och den extrema stora affischen! den han holler i gitaren
en lite närmare bild!
 
och jag glömde säga en sak till mina bästisar neda och carisma!
TACK! för hjälpen idag mina sötnozzer!!
ni betyder allt för mig! <3

Kommentarer
jasmina bieber säger:

cici hatar dig vart köpte du domm ???? ska döda dig i skolan !!!!

Svar: i från hans tidningar!!
Cicci Tran

2013-04-24 | 22:39:31
Bloggadress: http://www.justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback