kapitel 6 - WTF?

Förra kapitlet

Efter vår lila prat med Carisma gick vi in till lektionen. Jag och hon hade samma lektion.Matte. Jag hatar matte emn jag kämpar ändå. Vi gick in till klass rummet och satt oss på våra vanliga platser.Jag kan fortfarane inte fatta att jag umgås med Justin Bieber. Helt crazy.Men fortfarande är det något som irriterar mig. Miley och Carly. Varje gång vi träffas ska det alltid börja med bråk. Justin och Jaden kom in. Jaden är bara för snygg. Skit snygg.Dom satt sig med oss.Då jag såg att Miley och Carly tittade på oss. Problem again. Jag är glad att jag umgås med såna kända människor.Men är det verkligen bra? I denna skolan måste man kaxa sig för att inte bli mobbad.Varför de? men jag gillar denna skolan. På något sätt gillar jag det kanske för att jag är en badgirl :).
Läraren har kommit in och det är klart häxan Bianca. " slå upp sidan 269 och jobba i era matte böcker" Jobba Jobba hela tiden. Vafan kan vi inte göra något annat eller. Jag slog upp sidan som häxan sa och började jobba ett tag. Carisma sparakade lätt i mina fötter och jag tittade på henne när hon pekade på Justin som hade somnat under lektionen.Hahha..han var sött faktiskt.Han såg precis som förra gången när jag var med honom och han låg och sov. Jaden tog en penna och petade lite på hans kind. Men han kände inget." vilken söt gubbe" viskade Carisma.Jag hörde henne. " mm...vist gillar du biebs?" viskade jag tillbaks. Ett leende spreds på hennes läppar. Jaden petade fortfarande på honom.Men inget hände. Jag gick till diskbänken och fyllde halva glassen med vatten.Kallt vatten. Jag hälde lite sakta på honom och han hoppade upp och skrek " Wtf! what was that?" Vi alla brast ut i skratt. " Nu får det vara nog med skratt! sätt er och jobba annars blir ni skickad till rektorn!!" sa häxan igen. Bianca. Vi alla satt ner och Justin stirrade på alla oss med en mördar blick. " ni ska få se sen" viskade han fram. Jaden lotsades att vara rädd.Åh va han var söt. Ring klockan ringde och vi gick ut. Alla sprang ut till skolgården. Till basketsplanen. Justin kom springade mot oss.Han sprang bredvid basketsplanens kran. Det fanns en här.Så när man spelar basket,och man blir törstig kan man dricka. Någon hade glömt några vatten flaskor här, Justin tog tag på en och fyllde den med vatten.Fan! nu viste jag att vatten kriget skulle börja.Han jagade oss och vatten kriget startade.Fuck.Jag snubblade och ramlade. Det gjorde Justin med. Han hade ramlat på mig. Så han låg nu över mig. Jag kände hur mitt hjärta började bulta hårdare och snabbar. Jag blev alldeles rödd om kinderna. " Babe,varför bultar dun hjärta så snabbt? börjar du gilla mig eller?" sa Justin til mig
____________________________________________________________________________________________
 
 
 
 
Nedas perspektiv
 

Änu en skoldag.Jag vaknade och tog en skön dusch.Jag kan inte fatta igår.När jag körde vattenkrig. När Justin ramlade på mig.Varför blev jag så rödd om kinderna? jag kan väl inte ha gillat honom? nej.Men det kändes som om jag var i himmel.Jag såh hans läppar att han fuktade dom. När han frågade om jag gillade honom?. Nej Justin jag gillar inte dig tänkte jag säga.Men varför gjorde det jag inte det? varför puttade jag bara bort honom och gick? Nu skulle han tro att jag gillar honom.Jag skakade bort tankarna och lindrade en handuk på mig. Jag gick till spegeln och tittade på mig själv.Jag såg bra ut idag.Jag var pigg idag.Jag gick ut och valde ett par kläder.Ett par jeans shorts,en svartlinne och en fin enkel tröja vore perfekt till ett soligt väder. Jag sminkade mig lätt med läppstift och mascara.Jag gick vidare till Carismas rum och såg henne spegla sig i sitt rum. Hon hade också ett par jeans shorts fast dom var vita.En rosa rin enkel linne. Jag älskar Carismas outfit." Cawi är du klar?" "A..Jag kommer jag ska bara ta på mig mina örhängen,sen så kommer jag.Du kan gå till bilen så länge om du vill." " ok" Jag gick ner för våra trappa och ut till bilen. Det var ganska varmt idag. Kanske ska jag ta en sväng till stan efter skolan om jag nu inte ska göra något med Carisma. Jag älskar att shoppa. Shoppa är det bästa jag vet. När man shoppar känner man bara glädje eftersom man hittar nya fina kläder."ok..du kan köra" sa Carisma som verkade springa 100 km.Jag körde iväg och Carisma satt på radion,det kom upp en låt som antagligen var från Justin.All around the world.Han sjöng bra,jag gillar hans röst.Men då hände det något som jag inte kunde tro." varför stannar du?" "ehmm..jag tror att någonting har hänt med bilen!". jag gick ut från bilen och såg att ena däcket har fått 2 hål.Vafan?hur*? och när?. Varför just nu? "Däcket har fått 2 stora hål" " och vad ska vi göra nu då?" jag ryckte på axlarna som svar."Då får du väl ringa till någon och hämta oss,sen får vi väl skita i bilen.Den är ändå så gammal." Carisma gillar inte gammla saker,hontycker inte att dom är värt mer.Själv tycker jag också de men bara ibland."Till vem?" frågade jag henne.Vem skulle vilja hämta oss nu? "Justin klart.Känner du någon annan som kan hämta oss eller?" "nej,men jag tänker inte ringa till honom.Du vet att vi själva inte gillar honom" " Du kanske inte gör det men jag gillar honom nu,efter att vi har umgåst med honom.!!!!!!!!!" skrek hon fram.Vafan? har hon erkänt att hon gillar honom nu eller? Jag tittar på henne och höjde på ena ögonbrynet och såg att hon blev rödd om kinderna.Jag började skratta ihjäl mig, "HAAAAHHHHAAA!!!"
"ok,jag erkänner att jag gillar honom.Men du kan inte heller säga att du inte hade roligt när vi umgås med varann? när vi var på fes.." Jag tittade på henne med stora ögon.Jag vet att jag har haft sex med honom men det betyder inte att jag gillar honom.Eller om man säger noggrant så var jag full och viste inte vem han var. "sorry,men ska vi bara sitta här och prata en massa eller?" sa han och tog upp sin mobil.Jag såg att hon letade fram namnet Justin<3."ehm..Hej! det är jag Carisma och Neda bredvid mig.Har du tid just nu för oss?" sa hon samtidigt som ett leende sprider på hennes läppar. " ja,Jag har 1 timmas rast just nu hurså?" " jo,jag och Neda har fastant någonstans där det är bara skog vår bil däck har fått 2 stora hål så vi kommer ingenstans.Kan du komma och hämta oss?" "japp,jag vet var platsen ni är i jag kommer strax" Där la han på luren och Carisma hoppade upp lyckligt. " Neda!!!!! kan du fatta? Jag och Justin för första gången pratar vi tillsammans via mobilen! asso hans röst får mig bara att falla.!!!" Och hon fortsatte att hoppa runt och skrika en massa saker om hon och han.Jag lutade bak mot bil rutan och väntade på att han ska komma. Hoppas han tar med sig Jaden.Hoppas.
Shit.Det började att regna och jag fryser.Carisma kom springade till mig och jag såg att hon också frös.Vi gick i bilen.Men det varfortfarande kallt.Carisma satt på radion och änu en låt från Justin Bieber spelades upp.Varför ska det alltid vara hans låtar på radion. Men denna låten gillar jag och jag kan låten också.Baby." Baby baby baby ohh" sjöng jag och Carisma tillsammans.Jag och hon började dansa lite lätt.
 
Justins perspektiv 
 
Jag och Jaden körde direkt till platsen där tjejerna var.Det började att regna och det blev kallt. Jag har kommit till platsen där dom var och hörde en låt från mig själv.Det var Baby.Låten var från en bil.Där inne satt 2 tjejer dom sjöng låten och dom dansade det var då jag insåg att det var Carisma och Neda.Haha va dom var roliga.Jag och Jaden gick ut från bilen och springde till bilen.Vi tittade in i varsin fönster dom hade inte märkt oss än.Och jag hoppas att ingen ser mig och Jaden här annars blir kaos bara.Jag gjorde ett täcken till Jaden som visar att vi går in och sätter oss i bilen i smyg.Vi gjorde det men fortfarande har dom inte märkt oss.Musiken var för hög för att dom skulle höra oss och dom var just nu hel crazy på att dansa.Jag och Jaden skrattade tyst för oss själva.Vi försökte att holla så att skratten inte bara forsar ut.Tillslut är låten slut och vi kunde inte holla oss mer.Vi skrattade så mycket att jag fick ont imagen.Dom vände sig om och såg oss.Ett rött färg spreds på deras kind.Dom tittade på oss med en blick som betydde " WTF?".Jag började änu mer gapskratta.Dom tittade fortfarande på oss och vi blev tyst."PINSAMTTT!!" skrek Jaden fram och började skratta.Jag med.Neda började och skratta efter Carisma.Nu satt alla vi i bilen och skrattade.Det var roligt."ok ska vi gå nu eller?" sa Neda som tittade på mig."Sure,kom" vi gick ut från deras bil.Regnet hade redan stoppas.Vi gick in i våra bil.Jag satt på radion och en låt från Niki Minaj spelades upp.Starship.Vi alla sjöng.Denna gången var det alla.
***
äntligen är skoldagen slut.Idag var det ingen specieldag.Det var bara en hel vanlig dag.Imorgon är det lördag.Då är det vattenkrig hos Ryan.Det kommer att bli kul."Tror jag". Efter vattenkriget tänkte Ryan att vi skulle köra sanning och konka.
 
Jag tog på ett par mjukis och en vit linne.Jag gick ner till vardagsrummet och satte på TV.Inga bra programmer.Men jag var tvungen att välja en eftersom det var hur tråkig som helst.Jag tog upp min mobil och tittade i kontaktlistan.Jag tittade lite tills jag såg namnet Neda.Jag tryckte på hennes namn och skickade ett sms till henne."Hej!".Jag väntade lite.Hon svarade inte.så jag satt och tittade på den tråkiga programmen.Efter en stund sommnade jag.
Jag vaknade av larmet från min mobil ringde.What? alarmet som ringer på söndag? uff.... klockan är bara 10:00. Jag la ner mobilen och försökte att sova igen.Men det gick inte. Jag vaknade och gick in i badrummet och tog en lång skön dusch.Efter att jag har gjort det tog jag på mig min vanliga outfit.Jag gick till min mammas rum och märkte att hon fortfarande sov.Jag gick in till henne och drog upp filten till henne lite.Efter de gick jag ner till köket och tittade i kylskåpet.Jag tog fram mjölk och hällde i min glas. Jag drack upp mjölket och lämnade mitt glas i disk bänken. Jag gick till vardagsrummet och satte på TV.Jag tog upp min mobil som jag hade i fickan.Jag hade fått ett sms från Neda. "hej" stog det. Jag kände inte att jag skulle skicka tillbaks ett sms till henne nu.Så jag ringde till Ryan. " Hey Ryan här." "Hey,ska vi gö något idag?" sa jag till honom som hade skit tråkig hemma." Jo,vi tänkte gå till stan en sväng.Vi ska handla saker till festen idag hänger du med?" " mm.... bättre än att vara hemma" " ok,vi kommer till dig stan" " ok, ses" "ses". Jag gick upp till mitt rum och tittade in i min WIC. Jag tog på mig ett par andra kläder.
När jag hade tagit på mig mina kläder fixade jag till mitt hår lite.  Jag hörde "tut-tut" från mitt rum och viste att Ryan var här. Jag gick ner för trappen och ut till utgången.Jag valde ett par vita supras. Jag öppnade dörren och såg Ryans bil. Hans bil var ganska stor och fönstren var täckt. Antagligen för att jag ska sitta i den så att inga fans ska se mig. Jag gick till bilen och öppnade dörren steg in i bilen och satt mig."sho bro!" sa Chax som satt jämte Ryan. " hey" sade jag tillbaks. Ryan statade bilen och han körde iväg. Nu var vi framme.Men då kom jag på en sak.Var är min liv vakter? " Vänta Ryan,var är mina liv vakter? hurfan ska jag gå in i affären?" "oroa dig inte jag har redan fixat allt". När Ryan sa sådär lugnade jag mig.Ryan är bara bäst. Han fixar alltid allt först när jag är med. Jag öppnade bil dörren och jag fick redan en massa bilxt. huff....Papparazi var också här. Alla mina fans också. Men jag är van vid det. Jag tog upp min hand och gjorde peace. Sen så gick jag in till stan. Idag får fansen också komma in men när jag ska in i en affär måste alla dom andra ut. Först ville Ryan gå in till en affär där man köper massa med badkläder och saker när man ska gå och bada. Då såg jag två tjejer. Neda och Carisma.Dom skulle precis gå ut för att min liv vakter sa till dom. Men jag sa till dom att låta dom hära två tjejerna stanna kvar. Jag gick fram till Carisma först och hälsade på henne sedan på Neda. "hey,vad gör ni här?" frågade Carisma mig. "ehmm..jo vi tänkte bara fråga Ryan" hon gick vidare till Ryan.När hon gick mötte jag ett par vackra ögon."hej" hälsade jag på henne som inte verkar intresserade att hälsa tillbaks. Jag gick närmare henne. Men hon backade bak och tittade på sakerna.Jag gav upp och gick vidare till Carisma.Hon däremot hälsade vänligt tillbaka och gav mig en sexig blick. WOOW! om Neda också var som Carisma skulle det kunna bli bättre? haha. " Bro,vad tänker du på?" kom Ryan och avbröt mina tankar. " Inget" svarae jag. " har du köp de du vill eller? kan vi fortsätta gå eller?" sa jag till honom. " ja..ja.." sa han och gick vidare till tjejerna. " Skulle ni vilja ta en sväng runt stan med oss?" frågade han tjejerna. " javisst" svarade Carisma men Neda reagerade inte. Hon gjorde bara de Carisma ville. Ska jag nu gå runt i stan med en tjej som inte äns gillar mig eller? Jag som medans har hundratals andra tjejer som väntar där ute. uff...Neda måste du vara så? Kan vi inte bara bli bra vänner? Vi har iallafall legat med varann. Men vänta,varför har jag blivit så? jag skakade bort tankarna och såg att Ryan var klar och vi skulle fortsätta. Carisma ville gå in i en tjej affär som jag nu kallar eftersom där inne säljer dom bara underkläder för tjejer. Ryan och Chaz gick in. Vafan? fan va snuskiga dom e. Jag gick också in jag följde efter Neda och Carisma. Tjejerna stannade vid en ställe där det var ur snygga under kläder.Sexiga menar jag. Carisma hollde i en skit liten bh.What? har hon så små bröst? är det därför hon alldrig visar sinna... Nedas har jag redan sett dom var faktiskt sexiga.Jag tyckte att allas blickar var på mig så jag gick ut från affären och väntade på dom.Efter 10 minuter kom tjejerna med en varsin påse i handen.Efter de ville tjejerna gå hem och förbredda sig för festen.
 
Nedas perspektiv

Nu är jag hemma.Jo,jag mötte Justin Bieber i stan.Vi hängde med dom en liten sväng sen så tyckte jag och Carisma att vi skulle gå hem och fixa oss innför festen.Man skulle vara i bikini. Eftersom vi nu skulle köra vattenkrig. Fest hos Ryan igen. Idag i stan så köpte jag och Carisma en varsin ny bikini. Själv älskar jag min jätte mycket. Nu har jag bara 3 timmar på mig. Jag tror inte att vi kommer att komma hem. Utan vi kommer att sova över där. Idag ska jag bara följa efter Carisma.
 
***
 
Vi sitter i bilen men redan kan vi höra musiken låta. Och alla som skrek. " WOW! idag är det riktig craxy" Sa Carisma till mig som nu öppnade bilen och gick ut. Jag öppnade också bil döreen och steg ut. Vi gick tillsammans in,vi gick till gården och Ryan springade mot oss."Har ni inte ens byttit om?" Carisma tog av sig rocken som hon hade på sig. Så nu stog hon där med bikini.Jag gjorde exat samma som henne och Ryan stog nu med öppen mun och stirrade på oss."här ta era flaskor,vi börjar snart.Det är tjejer mot killar" Vi nickade och gick bort där han pekade. " När jag räknar till 3 så börjar vi!!" " 1...2....3 kööööörr!!" roppade Ryan. Alla började skjuta på varandra. Jag började med att hitta någon som jag verkligen ville skjuta på. Det var då jag mötte med epp par vackra ögon.Justins ögon.Men jag stötte inte bara på honoms vackra ögon utan hans kropp också. Åhh...hans magmuskler. En bit efter honom såg jag Jaden.Oh shit hans och Justins magmuskler får mig bara att svimma... Det var då någon skjöt på min rygg. Fan..Va kallt det var jag vände mig om och såg 2 tjejer dom stoppade inte att skjuta utan dom bara fortsatte..
____________________________________________________________________________________________
Jag vet att jag inte har skrivit på länge. Jag ber om ursäkt för de. Men jag har inte årkat att skriva. Och jag har tappat ganska många läsare. Men här har ni kapitel 6. Får jag 12 kommentarer idag eller imorgon får ni nästa kapitel dagen efter! I promise<3

Kommentarer
maria säger:

meer

2013-07-08 | 13:00:58
viky säger:

bra novell! meerrr

2013-07-09 | 02:22:59
jasmina säger:

skit bra meer

2013-07-12 | 18:48:47
Bloggadress: http://justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback