Justins real dream girl - kapitel 2

Förra kapitlet

det tog inte ens en minut tills att jag fick 1000 gillningar och 962 kommentarer!
Jag kände mig väldigt trött idag eftersom jag ska ha en väldigt stor konsert i mon. Undra vem som blir den lycklige och få vara min assistent?
Jag är nöjd med vilken konsert som helst bara hon är en Belieber.
jag la mig ner i sängen och släckte lampan, jag försökte sova men jag kunde inte. Jag tänkte på den dära bekanta tjejen som satt bakom mig! tur att hon inte viste att det var jag, annars skulle hela planet bli kaus. Jag kanske träffar henne i morgon i min konsert, eller jag kanske kan träffa henne på en vanlig dag. Då måste jag verkligen hälsa på henne, jag vet intte riktigt varför jag ska hälsa på henne. Det finns bara en konstig känla i mig att jag måste.....
________________________________________________________________________________________________
 
Nedas perspektiv
 
Jag vaknade med att mitt alarm ringde, där i skärmen stog det " Dags att vakna Neda, Det är dags att gå till konserten" När jag såg det, så hoppade jag upp och börja skrika så att alla dom andra skulle vakna.
- Vakna, Vakna!!!  vi måste klä på oss sen ska vi gå, det är ju konserten idag!
Alla började hoppa upp och skrika " jippie" . Alla vi hoppade på sängen och vi skrek så mycket att vi trodde någon annan främling i andra rummen kunde höra, medans vi hoppar och har skoj i sängen så gick Ymi in i toan och borstade tänderna och börja klä på sig. Hon är alltid först! När hon var klar så ropade hon " ej! jag är klar gå nästa nu och byt om". Alla började trängas och puttas vem som skulle bli nästa. Nästa person blev Carisma. Medans alla klädde på sig så stirrade jag på biljätterna och börja små skratta för mig själv. Jag mumlade hela tiden om och om igen " Yes! idag ska jag gå på Justin konsert"!
jag mumlade så mycket att jag blev den sista som gick in i toan. När jag blev klart med allt var dom andra också klart så alla tog sin biljett och vi lämnade hotellen och gick! Vi promenerade faktiskt till konserten. För den var inte så långt bort.
När vi var framme så var det redan massa med andra tjejer som stog på kö. Köen var väldig lång, men som tur kom vi tidigare så att vi inte hamnade längst bak.
 
Justins perspektiv
 
Jag vaknade med att en massa med tjejer stog utanför konserten och skrek. Min hotell ligger precis bredvid konsertern. Men ingen vet att jag är här. Jag tänkte så varför inte ge mina Beliebers en överraskning? jag gick till fönstren som var mittemot där var alla tjejer stog. När jag tittade försiktigt ut från fönster trodde jag att det var en myr stack! Dom var så många och dom stog så nära varann.
jag tog på mig mina kläder snabbt och började fixa mitt hår snabbt och sprang ut till balkongen och roppade
" Hålla!!, alla mina Beliebers!!" Alla bara vände blicken mot mig och sprang under min balkong och skrek. Jag hörde bara några sägga eftersom dom skrek sammtidigt. jag hörde någon säga " I love you Justin" " Justinnnnnn I love you" Jag känner mig väldigt glad, när mina Beliebers säger så.
Efter de roppade Scooter på mig och sa
- Justin kom nu, du måste förbredda dig till konserten, vilka kläder ska du ha på dig? frågade han mig.
Inanna jag gick in sa jag till mina Beliebers " Hej då, jag måste gå. Men vi ses i konserten och gav dom en snabb vink som betydde hej då".
 
Nu är det dags att gå till konserten, för där ligger alla mina konsert kläder. När jag var på väg ner Så var det så många Beliebers som hoppade på mig ch kystte mig, mina vakter kunde inte stoppa för dom blev fast där bak.
Men jag hann slita av och sprang den snabbaste jag kunde in till konserten, och tur så stog det några vakter där som stoppade tjejerna.
 
Nedas perspektiv
 

Äntligen släppte dom in oss. När vi lämnade biljätterna i kassan sprang jag in till konserten och tog platserna längst fram. När alla väl hade kommit in efter en halv timma kommer Justin springade fram och säger " kan jag bli din pojkvän?" och alla började skrika, jag med och mina vänner klart. Jag kunde höra Jasmina mest, det var alltid hon som skrek högst. När justin sa så så började jag säga " ME!!!!!" skrek jag väldigt högt! Justin tittade lite konstigt på mig. Anttagligen tror jag att Justin lägger märke till mig. Hon kommer springande fram och börja sjunga låten Boyfriend. När han hade sjungit låten till halva så sprang han till längst fram av scenen där jag och mina vänner stog. Han rörde på dom andra Beliebers hand som stog bredvid mig. När han had3e kommit till oss, han stog precis frammför oss.Jag trodde han skulle röra min hand, men han gjorde det inte utan han KYSSTE MIN HAND! jag blev så glad att denna gången var det jag som skrek högst! Han tittade på mig och blinkade en gång! Där, Där ville jag nästan svimma av glädje!
             
Han var så snygg där!!
***
Justin hade sjungit alla sinna låtar, men idag gjorde han inte one less lonely girl, utan nu ska han börja välja ut en tjej. Jag blundade hårt och hörde när en kvinna sa
- vill du bli den lycklige tjejen?
- jag öppnade ögonen sakta och se vem som var den lyckliga flickan. Kvinan stog framför mig och sa det igen
- Vill du bli den lycklige tjejen? sa hon till mig
- Frågar du mig? svarade jag?
- ja, du sa kvinnan.
- Jag blev helt chockad och svarade JA! jag följde efter henne in till ett rum bakom scenen och där såg jag Justin! Men jag tänkte på en sak mina vänner då? Jag kan inte bara lämna dom, vi som  hade planerat massa med saker vi skulle göra tillsammans. Vad ska jag göra nu...
 
Justin perspektiv
 

jag såg henne! hon som var i flyplanen med mig! när jag såg henne gav jag henne kyss i handen! jag vet inte varför utan det bara kom. När konserten var slut, väntade jag i ett rum bakom scenen. Jag ville se vem som blir den lycklige. När jag hörde att dörren öppnades såg jag tjejen. Varför var det just hon? nu har vi träffas 3 gånger så nära. Nu när hon blir min assitent kommer vi att träffa dagligen.
Jag fick en konstig känlsa för henne. Jag började fråga henne
- ehmm! Hej! vill du bli den lycliga tjejen frågade jag henne.
- JA! eller jag vill men jag kan inte svarade hon. När hon sa så så kände jag en känsla, en känsla som gör att jag får ont.
- Men varför?
- Jo mina vänner, jag kan inte bara lämna dom.
Jag visste inte vad jag skulle göra, jag ville bara behålla henne. Hon är ju så söt
Plötsligt kom jag på en ide, hon kan väl ta med hennes vänner? då har jag ju många assistenter.
- Men dom kan ju följa med sa jag snabbt.
 
Vill ni veta vad som kommer att hända? det får ni veta på kapitel 3.
kommentera kram<3
 
 
 

Kommentarer
biebersfru säger:

skitbra cicci meeeeer läs min novell också då!

Svar: okkee länken
cicci

2013-06-06 | 09:38:12
Bloggadress: http://justinnovell.devote.se
Stronglove säger:

Klart vi kan ha länkbyte! :) Ska vi ha i ett inlägg eller i menyn? svara på min blogg :)

2013-06-06 | 11:42:33
Bloggadress: http://stronglove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback