kapitel 4 - Jaden Smith

Förra kapitlet

Han kysste mig och det blev till hångel. Jag puttade på honom hårt att jag ny låg över honom.....................................
______________________________________________________________________________________________
 
Justins perspektiv

Jag öppnade dörren och såg att hon satt på golvett och stirrade på min nakna kropp. Jag viste att hon gillade det. Vilken tjej faller inte för mig?
Plötsligt frågade hon mig om jag ville vara med henne inatt. Jag nickade och hon gick till sängen och stryckte över hennes hår vilket gjorde att hon blev änu snyggare. Jag gick upp till sängen och hon kom kruypande och drog i mig så att jag nu log över henne. Jag kysste henne i läppare vilket gjorde att det blev till hångel. Hon var tuff och puttade på´mig hårt att hon nu log över mig. Hon kysste min nakna kropp. Hon ville spela tuff det gjorde jag också så jag puttade på henne så att jag log över henne. " Vill du? är du säkert?" frågade jag henne och hon nickade. Jag masserade hennes mage och tog av henne klänning så hon nu log bara i underkläder. Jag masserade med ena handen på hennes bröst och den andra handen på hennes kind.Det gjorde att hon stönade. Jag gillade det.
Efter de knäppte jag upp hennes BH och hennes trosaoch jag tryckte försiktigt in den....
 
Nedas perspektiv

Jag vaknade för att ljuset hade trängt i sig genom fönstren. Jag tittade runt och såg att jag inte låg själv i sängen. Personen jag la med i sängen hade vänt sitt huvud mot andra. Det gjorde att jag inte kan se hans ansikte. Jag tittade under täcket och märkte att jag låg naken samma med killen som låg bredvid mig. Vad har jag gjort igentligen? jag kommer inte ihåg något från igår. Från festen. Jag kommer bara ihåg att jag dansade med Carisma i dansgolvet, och några killar kom mot oss och dansade med oss. Jag hade druckit för mycket så en kille tog tag om mig och la mig i en soffa och han la över mig,jag ville och skrek. En annan kille kom och räddade mig. Dom bråkade lite. Och killen som låg över mig låg nu medvetlös i golvet. Den andra killen bärde upp mig till ett rum.När jag låg i hans famn kände jag mig trygg.Jätte trygg. Efter de blev allt mörkt i mitt huvud. Antagligen för att jag har sovit. Men vem kan killen vara.Vänta...jag låg i sängen och vaknade,jag försökte gå till toan som låg irummet. När jag hade kommit fram till toan så öppnades dörren och jag ramlade ner för golvet. En kille kom ut ur toan med en handuk runt sin midja. Jag stirrade bara på hans kropp, den var hur snygg som helst. Efter de tittade jag på hans ansikte. OMG!!!!!!!!!!!!!! OMGG!!! det var Justin Bieber. Har jag legat med honom!  Nej det kan inte vara sant. Killen som låg bredvid sig vände sig om så att hans ansikte nu låg på min sida. Jag kunde se hans ansikte. Det var Justin Bieber. Jag har legat med världkända killen. Jag viste inte att han var en sån badboy?. Han var snygg,söt. Han sovde ganska söt.
Han skrattade ibland. Han mimar fram några ord. Men jag kunde inte riktig höra vad hans sa.
"så gullig" viskade jag fram. Och änu ett skratt kom från hans mun. Det var som om han kunde höra mig även när hon låg och sov så söt. Jag tog upp min mobil som låg i golvet. Jag tittade på klockan som visade 6:00. Wow vad tidigt jag vaknade idag jag brukade alltid vakna vid tolv till ett. Jag kände att jag fortfarande var trött. Jag la ner mig bredvid honom. Tät intil honom. Och tittade på honom. Jag gav honom en mjuk kyss på hans mun. Vad gör jag? Men ärligt talat jag gillar faktiskt hur han ser ut och. Oh shit. Behöver jag verkligen snacka om hans kropp? Den var redan perfekt.För perfekt. Hur många tjejer har han igentligen lockat? men han har lyckats med mig igallafall.Fuck.Han hade vaknat och nu så tittar han på mig.Det blev väldigt tyst.Pinsamt.Jag vände mig om för att han inte skulle se att jag skäms.Han kramade om min midja.Jag ville att han skulle lägga kvar sin hand som han hade runt min midja.Men det kom ut från mitt mun " släpp mig" "jag vet att du gillar det,skäms inte för mig baby" när han sa baby till mig kände jag hur jag började gilla honom mer. Nej,Neda du gillar inte justin det gör du inte.Jag försökte sova så att det inte blev pinsamare.
 
Carismas perspektiv

Jag vaknade för att jag hörde vatten som rann. Det var från toan. Jag tittade mig runt och såg att jag la i sängen fast med klänningen på. Ingen var här. Jag gissar att personen just nu duschar. Jag klev ner för sängen tog på mig mina klackor och stog upp. När jag stog upp kände jag fortfarande att alkoholen var kvar. Jag öppnade dörren och vill gå ut. När jag precis pillade handtagen så öppnades toalett dörren och en snygg kille kom ut. WOW. Han hade magmuskler. Riktigt snygg var han men han förlorade fortfarande Justin 1 procent. Han var brun. Han likande Jaden Smith. Men eftersom jag fortfarande var full så kunde jag inte se vem det var. " Du är fortfarande full. Ska du inte villa?" " nej tack." Jag måste gå nu sa jag " som du vill. Jag är J.........." hörde jag bara när jag föll ner på golvet och allt blev svart. Jag vaknade och såg att jag låg i min säng. Jag var hemma. Vad hade hänt? Vem var killen. Han sa något. Men jag kunde inte se vem det var. Jag gick ut och såg Neda sitta i vardags rummet med en kille. Jag tittade närmar. Justin Bieber. WTF?  Sitter Neda i soffan med Justin?. Jag gick närmare och Justin tittade bak. " Neda jag måste nog gå nu,vi ses imorgon" " Sure" sa neda till Justin. När han gick förbi mig kramade han mig. " Hej! Vi ses imorgon" sen så gick han. Hans kram var fantastiskt. Jag gick till soffan och satt mig bredvid henne. " så tänker du berätta för mig om varför Justin e här eller?" " haha.. Jag log med honom i går." svrade hon. Där gjorde det ont. Men jag blev inte ledsen eller arg. Hon var ju min bästis. jag fick  bara fram " WTF?!?!" " vad?" svarade hon som om det vore vanligt.Det blev tyst. Jag gick ner till köket och hämtade en chips påse. " vill du ha?" "haha.. klart" Vi satt nu framför tv och tittade på filmer. Jag blev lite avensjuk när han sa att hon har legat med Justin igår. Men skitsamma. Jag mötte igalafall en snygg kille. Synd att jag inte viste vem det var. " förresten Neda. Vem var det som körde hem mig?" " jag och Justin." " aha" så det var inte han......
 
***
 
Vad ska jag ha på mig idag? Det är måndag idag och jag ska gå till skolan. Jag gick in till min WIC och hittade en klänning som jag kände att jag ska ha idag. Jag sminkade mig lätt med mascara. Jag gick ner för trappan och såg att Neda redan var klar och fixade bara lite gran med sitt hår framför den stora speglen. Hon hade på sig en blå kjol och en vit linne. Jag gillar hennes outfits. Neda och jag har nästan samma smak på allt. Vi gillade samma klädersmak,killsmak och mycket mer.
Idag var det jag som körde till skolan. När vi var framme iskolan hade vi bara 10 minuter på oss att gå till lektionen. Vi skyndade oss. När vi såg att Justin och en ny kille som hade en luva på sig springade in i skolans stora grind. Tjejer jagade dom och paparazzi var över allt. Skolans grind stängde. Vi fortsatte att gå in till vår lektion. Vi hade nämligen SO. Vi satt oss vid en bänk som var med 4 platser. Den var tom. Läraren kom in och sa att vi har en ny elev här i klassen. Han är Justins kompis. Antagligen är han också jätte känd då. Justin kom in och satt framför oss. " Hej" "hej" svarade jag tillbaks. Men Neda bara ignornerade det och ittade fram mot tavlan. När jag tittade fram insåg jag att den nya killen hade kommit in. Det var Jaden Smith. Nedas idol. Han har hon alltid viljat träffat. Hon satt där nu med öppen mun. Vilket gjorde att jag skrattade. Hennes blick var fortfarande fast vid honom. " hej! jag heter Jaden Smith och jag tror redan att alla vet det. Jag är Justins kompis" presenterade han sig själv vilket gjorde att halva klassen blev lockade. Han var snygg. verkligen snygg. Men jag gillade Justin mer. Hon kom närmare oss och satt bredvid Justin. Då vi alla fyra satt tillsammans. Neda hade fortfarande munnen öppen och jag slog till henne.Justin började skratta. "haha... vist är Jaden snygg?" frågade hanNeda. Neda slog till honom hårt. Han var stark. " hej jag är Jaden, vad heter ni?" frågade han oss. " jag är Carisma och min kompis Neda" " vilka fina namn ni har. Ni är vackra." sa han tillbaks. Vilket gjorde Neda rödd i kinderna,man såg att hon gillade det. Jag själv blev rödd i ansikten." Tack!" sa jag och Neda sammtidigt och vi brast ut i skratt. " hey! var det inte du som var med mig i fredags?" frågade Jaden mig. Va? vad är det han snackar om? vadå om det var jag som va med honom i fredags? Jag var ju på en fest hos Justin. Han var inte ens där.Jag tänkte lite...Oh shit. Tänk om det var han som jag såg? han som steg ut från badrummet? Jaden var ju brun så det kan ju vara honom. " Carisma?? varför berätttade du inte till mig?" sa Neda till mig med en retig röst,fast jag viste att hon var avensjuk. " eh,jag vet inte" svarde jag. " jo det var väl du som hade uppsat hår och en svart klänning på dig?" OMG! det kan inte vara sant. " ja" svarde jag eller jag viskade nästan men han hörde det. " men varför var jag i ditt rum?, och när kom du?,du var inte ifesten när jag var där." frågade jag honom. " haha..ta det lugnt! jag kom lite senare typ vid...äsch skitsamma jag kommer inte ihåg vilken tid det var. Jag såg att du var riktig full och en kille låg över dig. Han kysste dig. Efter de försökte han att klä av dig. Ni var nämligen i ett rum. Han hade säkert bärit upp dig. Jag såg att du låg där medvetlös. Så..ah du vet." Va? försökte han spela "Gentleman"?. " ehm..tack!" viskade jag fram. Jag skämdes. Ring klockan ringde och det var rast. Neda tog tag om min hand och drog mig ut. " Cawi!! du berättade aldrig att du var med Jaden?!?!" " jag viste inte ens att det var han! jag var ju full" där lugnade ner hon sig.
 
Justins perspektiv

"haha..vad tycker du om tjejerna? och du berätta fan inte att du var med Carisma!" " jag viste inte ens vad hon hette sen så tyckte jag inte att det var något som jag behövde berätta." "mm..Vad tycker du om dom då?" " jo,dom var as snygga. Specielt hon med brunt hår." "hahahhaaaa....jag med jag tycker att dom två är jätte snygga." " Inget är bra med denna skolan förutom dom två tjejerna... Eller vänta det var inte bara dom två här i skolan. Vem är dom dära två?" Jag vände mig om och såg Miley och Carly. Jag suckade. " man! varför suckar du?" " dom är Miley och Carly skolans populäraste tjejer." " Wow." kom det ut från han. " var är Neda och Carisma?" frågade jag honom som fortfarande hade blicken på Miley och Carly. " jag vet inte hon med brun hår drog den andra tjejen någon stans".. Jag såg att Neda och Carisma kom. När Miley såg att Carisma och Neda kom så kom dom också. Vad ville dom nu?. " Jaså! Skolans töntigaste tjejer är här också" sa Miley. " vadå töntigaste tjejer? har ni sett er själva?" Bråk jämt. Varför ska Carly och Miley alltid skapa bråk? Jag och Jaden tittade på dom.
____________________________________________________________________________________________
Vad tyckte ni om kapitlet? Jaden har kommit. Och Miley och Carly bråkar med Neda och Carisma. Vad tror ni kommer att hända? 7 kommentarer för nästa kapitel<3  :)
 
 
 

Kommentarer
Biebertimez säger:

Jag skulle gärna vilja göra länkbyte, länka mig så gör jag det efter dig:)

Svar: ok! jag gör det nu :)
cicci

2013-06-25 | 00:53:36
Bloggadress: http://biebertimez.blogg.se
maria säger:

Yey! kapitel 4 har kommit! varje kapitel nu som kommer kommer jag att kommentera! din novell är bara för bra! Jag tror att Dom kommer att bråka och Justin och Jaden kommer att stoppa! merrr!!!!

Svar: Tack! :)
cicci

2013-06-25 | 01:15:13
matilda säger:

Merrrrrr!!!!

2013-06-25 | 02:59:05
elin säger:

Jätte bra novell!!!! Kan du inte lägga upp kapitel 5?

Svar: haha..Tack! jo jag lägger upp kapitel 5 när 7 stycken har kommenterat! :)
cicci

2013-06-25 | 03:00:18
juussttiinn säger:

Haha..jätte bra novell! ÄR carisma och neda dina vänner?

Svar: Tack! ja,det e dom :)
cicci

2013-06-25 | 03:01:24
anonym säger:

Sjukt bra novell!

Svar: Tack!
cicci

2013-06-25 | 03:01:56
johanna säger:

wow! vilken bra novell! jag läste kapitel 1 och kände att jag måste fortsätta!<3

2013-06-25 | 13:39:57
justindrewbieber säger:

meraaa!!

2013-06-25 | 13:40:25
josefin säger:

jätte bra novell,älskar den!

2013-06-25 | 13:40:52
merrraa säger:

kan du inte ladda upp kapitel 5 snart?

2013-06-25 | 13:41:30
biebersfru säger:

bra mer

2013-06-25 | 21:54:17
Bloggadress: http://justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback