Justins real dream girl

Det handlar om den sjuttonåriga flickan Neda och hennes vänner Carisma,Ymi,Catarina och Jasmina som ska gå på Justins speciela konsert,dom blir vänner med Justin. Neda börjar få känslor för Justin och Hennes vänner också, Justin får också en känsla för alla dessa flickor, men mest för Neda.
Men Neda kan inte komma vidare med Justin för att en flicka i samma ålder som heter Kelly stoppar det.
Hon gillar inte Justin,hon vill bara uttnjuta Justin eftersom han e rik och väldigt känd. Neda och hennes vänner får reda på att Kelly försöker göra så att Justin blir fattig och inte har några fans.............................................................................................................
 
Det är de min novell kommer att handla om! hoppas ni gillar det.
det kommer att komma fler personer men det är dess personer som kommer att vara huvud personerna:
Neda Justin Kelly Carisma Ymi Catarina Jasmina
 

Kommentarer
biebersfru säger:

skitbra!! ska neda spela selena gomez?? då kan jag fixa en design åt dig??

Svar: aaa tack.
Cicci Tran

2013-05-28 | 22:33:00
Bloggadress: http://justinnovell.devote.se
biebersfru säger:

det är jasmina föresten

Svar: vet! du tar ju alltid denna namnen
Cicci Tran

2013-05-28 | 22:33:13
Bloggadress: http://justinnovell.devote.se
Amnda säger:

Heej du ville göra ett länkbyte? När du har gjort färdigt kommentera min blogg så gör jag också :)
Kram<3

2013-06-04 | 16:47:58
Bloggadress: http://biebzznovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback